Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo alle samen!

Nå ser jeg frem til en nettverk med mange nye fok som er villig til å lære!

For øyeblikket sitter undertegndede med noen pils og god grillmat innabords ""

Uansett vil jeg bruke anledningen til å fortelle at det vil bli et nytt flyin snart, og det vil bli holdt i Danmark på Kastrup flyplass. Vi snakker om eet real time flyin hvor vi bruker de aktuelle rutene den aktuelle dagen!

Jeg håper at de fleste vil stille seg positive til dette for å få dette til å bli et bra flyin med gode opplevelser!

Selvfølgelig så er det visse krav som stilles til dette flyinet, dette vil bli nærmere forklart når websidene er oppe.

Skrevet

Dette høres meget bra ut Jonas, leste dette på VACCSCA sitt forum også.

Jeg var innom et VACC her forleden (mener det var Dutch VACC), og de hadde vel det samme. Man kunne booke en flytur fra en liste, med ekte callsign. Når flighten da var booket, så fikk man på mail, en uke før fly-innet, den ekte FPL man skulle bruke!

Jeg mener det var slik jeg leste det, og hvis vi kunne fått til noe slikt fra Kastrup, eller en annen flyplass innenfor Scandinavia, tror jeg det ville blitt en suksess ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...