Gå til innhold

Regn och oväder online


Johan Rönngren

Anbefalte innlegg

Satt nyss och läste om SB3 och såg då att man kan göra vissa inställningar för att kunna se regn och snö när man flyger online. Det här verkar ju fantastiskt bra eftersom det är mer verkligt om man även kan flyga i oväder, men av det jag kunde utläsa var man tvungen att programmera och fixa på egen hand för att få det att funka. Har jag läst fel, eller finns det någon smart addon eller patch till SB som möjliggör detta?

 

Vidare funderar jag lite på det här med att se andra flygplan i rätt färger och modeller. Hur är det nu man ska göra i SB3 för att se andra flygplan korrekt? Möjligen är jag trög eller trött när jag läser om det, för jag har fortfarande inte fått full koll på det här ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Johan!

 

Jeg mener det allerede er slikt du beskriver i SB3, men tror du må ha +RA(Heavy Rain) eller +SN(Heavy Snow) for at det skal komme opp i FS.

 

Sjekk servinfo og finn en plass som har skikkelig drittvær og prøv å logg deg opp ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...