Martin Flikkeshaug Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hallo.. Snublet nettopp over denne siden og her kan du planlegge turer både real og FS. Prøv den og gi dine tilbakemeldinger her. http://www.ebookers.no/afo/flights/step1.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten B. Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Mulig jeg er blind, men hvordan skal denne være nyttig for FS ? -Morten- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 den var da...genial Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Mulig jeg er blind, men hvordan skal denne være nyttig for FS ? -Morten- Fks. hvis du lurer på hvilket flyselskap som flyr til forskjellige plasser, finner man det der. Jeg synes iallefall den var nyttig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.