Gå til innhold

VATSIM problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får opp en feilmelding:

1. You are missing the file: csl_icao_csv

Aircarft will not be shown peoberly

hva er feil? "" Jeg har fløyet på VATSIM mange ganger før, men får det ikke opp etter formateringen ""

Skrevet

men det funket før! Jeg har en feilmelding til "":

Critical Erro: Could not open file

dette er en feilmelding for IACO.DAT filen

Skrevet

Og jeg anntar at du har fjærnet SquawkBox fullstendig for så å re-installere igjen flere ganger?

Hvis du gjør en bra jobb med re-install så skal slikt ikke normalt skje.

Prøv en gang til, slett alle SquawkBox filer med unntak av setup filen for så å re-installere på nytt! ""

Skrevet

Javel "" Så jeg skal re-installere helt til feilmeldingen er borte? Hvilke filer synes du jeg skal slette? Squawkbox mappen?

Skrevet

Mener det er mulig å slette under Kontrollpanel - Legg til /fjern programmer.

Bruk den først, eller en annen "uinstall" måte.

Slett deretter SquawkBox mappa, evt. CSL mappa som ligger i FS9 - Aircrafts mappen.

Hvis du gjør alt rett så skal det egentlig virke første gang du prøver, hvis ikke så vet jeg ikke bedre råd desverre.

Skrevet

jeg har fått det til! Jeg måtte åpne Squawkbox på en annen måte ""! Men nå håper jeg bare at noen flygeledere logger seg på, trenger å friske opp fraselogi og ATC språket ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...