Gjest Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Jeg får opp en feilmelding: 1. You are missing the file: csl_icao_csv Aircarft will not be shown peoberly hva er feil? Jeg har fløyet på VATSIM mange ganger før, men får det ikke opp etter formateringen Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Problemer med CSL mappa, dvs at flyene ikke vises rett. (VATSIM flyene). Prøv enten å reinstallere eller last ned neon CSL fly fra forumet å installer slik som readme filen tilsier. Siter
Gjest Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 men det funket før! Jeg har en feilmelding til : Critical Erro: Could not open file dette er en feilmelding for IACO.DAT filen Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Og jeg anntar at du har fjærnet SquawkBox fullstendig for så å re-installere igjen flere ganger? Hvis du gjør en bra jobb med re-install så skal slikt ikke normalt skje. Prøv en gang til, slett alle SquawkBox filer med unntak av setup filen for så å re-installere på nytt! Siter
Gjest Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Javel Så jeg skal re-installere helt til feilmeldingen er borte? Hvilke filer synes du jeg skal slette? Squawkbox mappen? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Mener det er mulig å slette under Kontrollpanel - Legg til /fjern programmer. Bruk den først, eller en annen "uinstall" måte. Slett deretter SquawkBox mappa, evt. CSL mappa som ligger i FS9 - Aircrafts mappen. Hvis du gjør alt rett så skal det egentlig virke første gang du prøver, hvis ikke så vet jeg ikke bedre råd desverre. Siter
Gjest Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 jeg har fått det til! Jeg måtte åpne Squawkbox på en annen måte ! Men nå håper jeg bare at noen flygeledere logger seg på, trenger å friske opp fraselogi og ATC språket Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.