Gå til innhold

Strander på Arlanda


Håkon Aarøen

Anbefalte innlegg

Hei alle!

 

Vel, jeg har et problem.. Skal til Egypt en uke før påske, og jeg skal dra hjem alene etter en uke pga. jobb og sånn. Nå viser det seg at jeg lader på Arlanda klokka 20.00 på Langfredag og da går det faktisk ikke flere fly til Oslo den kvelden.

 

Hotell på flyplassen til dagen etter vil koste bra med penger, for ikke å snakke om at flyene til Oslo på påskeaften er ribbet for "billigbilleter" av en eller annen grunn. Noen som har noe forslag til noen alternativ og rimeligere måte å komme seg tilbake til gamlelandet? Tog/buss/fly om andre steder. Jeg får ikke gjort noe med flighten fra Kairo til Stockholm.

 

Håkon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Swebusexpress er billige busser fra Stockholm til Oslo, men de hade ikke noen forbindelser 25 Mars hva jeg kunne se.

 

Ellers så kan du vel fly med Norwegian ?

 

Stockholm - Oslo, Fredag 25. mar 2005

Avgang Ankomst Rute Full fleks Lavpris

13:30 14:30 DY7409 * 387 kr

 

Er jeg hjemme den dagen, kan jeg jo evt hente deg på ARN så kan du sove en natt hos meg (bor 10 min fra ARN)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...