Bjørnar Grenne Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Ser at temaet "kan ikke se andres fly" har vært oppe en del ganger tidligere, men jeg kan ikke finne noe svar på mitt problem. Såvidt jeg kan se har jeg fulgt alle instalasjonsinstruksjoner og åpner først SBRelay, deretter multiplayer i FS9, så SBHost og tilslutt SB. Sålangt går alt greit. Jeg får radioforbindelse og andre kan se mitt fly. Dessverre kan ikke jeg se andre. I SBRelay kommer feilmeldingen "Error 0x80158510 connecting to host" opp. I det øvre feltet av SBRelay er bare mitt eget fly registrert. Jeg har forsøkt alle råd jeg har sett; åpnet bredbåndsforbindelsen etter at alle programmene kjører. Testet DirextX. Endret portadressene i FS9. Satt decimal symbol til ".". Csl-filen er riktig plassert. Jeg har også forsøkt FS9SB2MP. Dessverre er det ingen ting som hjelper. Jeg blir veldig glad hvis noen har et råd, slik at jeg kan bli VATSIM-pilot! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Svensson Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Det er mye rart med SB og FS9....ikke alt er å bli klok på desverre. Jeg har også hatt store problemer med å få kjørt SB på en fornuftig måte.Jeg må kjøre HostSB som ligger i SB mappa,for at det skal funke.... Venter nå på SB3 Den kommer vel om ikke så lenge håper jeg..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Du kan prøve dette: Start>control panel>Regional Options>Decimals symbol>her setter du . i stede for , Ellers så kan du ta en titt på denne linken: http://www.chocolatesoftware.com/sbrelay/help.html Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.