Gå til innhold

Ser ikke ENBR APP i SB


Asbjorn Furu

Anbefalte innlegg

Hallo.Skulle prøve meg alene online ikveld,men får ikke opp Herr Grønlien i Bergen,kun CTR ESOS.AVC starter heller ikke opp automatisk slik jeg har forstått at den skal.

ER det problemer der,eller er det meg igjen som trykker gale knapper i feil rekkefølge?

Får opp masse cs,meg selv inkl,i AVC.Trodde kontrollerene skulle vises der også....

 

 

Asbjørn Furu

LN-AFU/Orbit63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Joda,startet fra ENGM.Kom da på at jeg kanskje måtte være airborne og nærmere ENBR for å få opp deg i ATC.

Vel,fikk deg opp,hørte deg av og til,men ramlet hele tiden ut.Har trodd at det var krøll med programmene hos meg,men nå har jeg funnet ut at det høyst sannsynlig er den elendige nettforbindelsen som er problemet.Nesten daglig de siste ukene har nettet enten ramlet ut,eller gått så tregt at det er ubrukelig...Nytt brev er sendt til lverandøren,med en sterk undertone.

Håper det bedrer seg.Har aldri fått prøve onlineflygingen når jeg vet sikkert at nettet mitt er stabilt.

Vet ikke om du såg meg av og til?Antar det siden det kom en tekst beskjed om å svinge venstre 250:-)

 

Asbjørn Furu

LN-AFU/Orbit63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...