Geir G Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Hei alle sammen! De siste timene har jeg sittet å testet ut VOICE problemene her i huset. Fant ut at når PCen fikk internett direkte fra ADSL Netopia Routeren kunne jeg fint høre andre personer samtidig som de kunne høre meg. Men hvis PCen får internetten fra ZyXEL PRESTIGE 316 trådløs ADSL boksen kan jeg ikke høre andre (de kan høre meg). Noen som vet hva jeg kan gjøre? Støtter den ikke UPnP som jeg har sett at en trenger her ? Har oppgradert siste firmware. Ber om at noen kan hjelpe meg? MVH Geir Grønlien ENBR_V_APP/ENBR_V_TWR PS! Gunnar og jeg blir online på Flesland i kveld... Gunnar kommer senere (han er ute å ser etter en flatskjerm til ASRC) Siter
Geir G Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Skrevet 30. oktober 2004 Trenger hjelp! Har funnet ut at jeg kan høre de andre (og receve knappen blir oransje) når jeg selv holder inne minn snakkeknapp. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.