Gå til innhold

Imponerende!


Per Alnes

Anbefalte innlegg

Har fått Ati driveren til noen 3D briller som jeg fikk tak i for en stund siden, men ikke kunne bruke før nå.

Er helt imponert over hva jeg fikk se.....da mener jeg imponert.

Med rette innstillingene og feiling, flyr jeg en ekte sim. Cocpiten ble helt anneledes, alt var liksom rundt deg, og stikka, ja den hold en nærmest i fanget....

Med Activ Sky og siste oppdateringen og 3D-briller, ble dette en helt annen dimensjon. Helt utrolig....

Men det koster! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at det skal en del innstillinger til for å få til det beste resultatet.

Men de nye driveren som har kommet til disse brillene, gjør at du kan skru av og på ved et enkelt tastetrykk, og i tilegg er det lett å stilles. Det er slikt at når du er inne i VC , stiller du brillene slik at du har full kontroll på øynene i cocpiten.Men når det gjelder bruken av disse brillene, er det nok med en tur, for så å ta en pause (evt forsette flighten u/ briller), for det kan være litt slitsom for øynene om en bruker disse i timevis.Jeg tror at den VC som jeg ser gjennom disse 3D brillene, nærmere virkelighet er det umulig å få til uten å ta i bruk flere skjermer..eller fly i virkeligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...