Per Alnes Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Har fått Ati driveren til noen 3D briller som jeg fikk tak i for en stund siden, men ikke kunne bruke før nå. Er helt imponert over hva jeg fikk se.....da mener jeg imponert. Med rette innstillingene og feiling, flyr jeg en ekte sim. Cocpiten ble helt anneledes, alt var liksom rundt deg, og stikka, ja den hold en nærmest i fanget.... Med Activ Sky og siste oppdateringen og 3D-briller, ble dette en helt annen dimensjon. Helt utrolig.... Men det koster! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nørregaard Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Lyder BRA! Hvad koster deT? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Alnes Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 det koster flesk , men som sagt. Det imponerte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hei Per Jeg har hört at man raskt blir sliten av aa benytte disse brillene. Stemmer dette? Er de tunge aa ha paa seg? Mvh Egil Johnsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein Kaspersen Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Har de samme brillene liggende i ei skuff her hjemme.... Har ennå ikke tatt de i bruk. Har selv 9700 Pro skjermkort (snart X800), hvilke innstillinger har du gjort? Kanskje det er på tide å lete de frem igjen..... :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Alnes Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Må innrømme at det skal en del innstillinger til for å få til det beste resultatet. Men de nye driveren som har kommet til disse brillene, gjør at du kan skru av og på ved et enkelt tastetrykk, og i tilegg er det lett å stilles. Det er slikt at når du er inne i VC , stiller du brillene slik at du har full kontroll på øynene i cocpiten.Men når det gjelder bruken av disse brillene, er det nok med en tur, for så å ta en pause (evt forsette flighten u/ briller), for det kan være litt slitsom for øynene om en bruker disse i timevis.Jeg tror at den VC som jeg ser gjennom disse 3D brillene, nærmere virkelighet er det umulig å få til uten å ta i bruk flere skjermer..eller fly i virkeligheten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.