Steinar Grindstein Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Først er jeg i tvil om kor jeg skal legge denne tråden, derfor la jeg den her! Så til Moderator å adminstrator, vist dere mener at den skal ligge i en annen avdelng, så er det bare å flytte den. Så til saken! Idag når jeg drev å satte opp mitt nye system med ASUS HK å AMD 64 3200+ CPU fikk jeg en lysende ide. Hvorfor skal man på liv å dø kjøre FS ifra samme Win instalasjon der man kjører alt anna av programer tenkte jeg! Så da jeg kom til det punkte at Win skulle instaleres bestemte jeg meg for å sette av 30 GB på en 120GB S ata disk til en Win XP Pro instalasjon, der jeg kjøre vanlige programmer, surfer på nette har msn å antivirus gående. De resterende GB på den andre partisjonen på dene disken bestemte jeg meg for å legge in Win XP home kun med nøvendige drivere å FS! Resultatet lot ikke vente på seg! Det skulle vise seg at på den partisjonen med Win xp home å FS på er det ca 10 prosesser mindre som ligger å kjører sammtidig som fs går! Fram til i går har jeg hatt ca 27 aktive proseser når FS er oppe å går! Nå er det bre 17 aktive prosesser! Dette vil være med på å gjøre at man får flere resusser tilgjengelig til å drive FS! Å i FS viste det oxo resultater med at FPS ble en god del mere stabil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Kristoffersen Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Du e sååååå smart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.