Kjell Arild Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Hvis noen vil se bilder jeg har tatt over to dager, se følgende URL: http://forum.airpics.com/read.php?TID=23763&page=2 Flyet sank gjennom isen under vårlige forhold i aprildagene 1940. Tyskerne var forberedt på dette, slik at flyet har blitt litt demontert, og tappet for drivstoff. Siter
Simen Stene Bjørke Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Jeg var der i går jeg å tok akkurat samme bilde av marskingevær ruta som ble vasket og baken på junkeren jeg skjønner ikke koffor tyskerne tok av halen på flyet! vet du når det andre flyet skal heves? i dag? skal legge ut noen bilder snart jeg å! [color:"black"] [/color] Siter
Aleksander Rønning Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 For det første: De trengte kanskje halen til senere, som reservedel til et annet fly. For det andre: det er flott med komma. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.