Timmy Brandt Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 De ligger der nå, og det ser veeeldig morro ut. Likte speciellt APP bildet du hade der (nattetid) Siter
Karl R Pettersen Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Det der så bare helt villt gøy ut da Bilde 4 viser ett helt dødt fly, er attitude backup'en batteridrevet? Skal ikke akkurat forby deg å ta flere bilder Husk regelen; aviate, navigate, communicate, take pictures Siter
Tarjei Lundarvollen Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Sim4 er en citation simulator som er helt avslått, faktisk så avslått at instruktøren ikke fikk fyr på den for en demonstrasjon for oss. Og når jeg skriver dette er jeg akuratt ute av simulatoren og treningssenteret for denne gangen, hadde akuratt mine 2 siste timer i simulatoren er er nå ferdig med kurset på Cessna Conquest her i USA. Den siste halvtimen var det mere "lek", med motorkutt (av den vanskelige typen, dvs med NTS systemet ute av drift slik at propellen ikke går i feather automatisk, men blir en stor "pain on your ass" til å lage drag), motorkutt på begge motorene (klarte faktisk å komme tilbake og lande alle 4 gangene dette skjedde) og litt annen småmorro. Så nå er det tilbake til Norge og begynne å fly "the real thing", blir morsomt det også håper jeg Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.