Stian Nilsen Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hei. Når jeg skal prøve å logge meg på vatsim så kommer bare timed out, noen som har opplevd dette før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 det er byttet IP på Europe C servern..... kan være der problemet ligger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Hehe, mest sannsynlig ja. Har du peiling på hva den er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 fikk den i en mail men så har jeg sletta den.... men du kan jo prøve og bruke Uk eller Brazil server.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Eriksen Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Ny ip adresse på Europe-C er 137.45.244.9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Går fortsatt ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Fikk til nå. ved å gå inn på denne sida så fant jeg serverene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 slet også med å koble til i går og i dag. men da jeg bytta til UK-1 Serveren så gikk det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.