Gå til innhold

Det går bedre


John Hansen

Anbefalte innlegg

Hej Norge

Jeg har prøvet lidt frem og tilbage, og kan nu lande en Lear jet, så det går fremad, det er dog ikke så let som FS98, men det kan bruges.

jeg har ændret lidt på de forskellige indstillinger, det er også blevet hurtigere, dog syntes jeg at det er bedre uden skyer, men det kan være jeg tager fejl, start på ren PC er rigtigt godt, jeg kan ikke finde Enditall på min Pc, men jeg mener ikke der er meget der kører i bag? Grafikken er OK, så jeg flyver videre.

Rettelser i programmet er jeg ikke god til, jeg er fra 44, så mit engelske er dårligt, så jeg tår ikke rigtigt gå i gang med det.

Er der nogen som let forståeligt, kan forklare hvordan man kommer på nettet og flyver?

Slut for denne gang, og tak for hjælpen, jeg er i luften igen.

Hilsen John

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å høre, John.

EditAll er et freeware program som du finner på nettet, bl. her:

http://hotfiles.zdnet.com/cgi-bin/texis/swlib/hotfiles/info.html?b=pcm&fcode=0011NB" TARGET=_blank>EnditAll

Anbefaler at du installerer denne lille, men dog så nyttige programvaren. Den er svært så enkel å installere, du blir guidet gjennom det (hvis jeg ikke husker feil). Når EnditAll er installert stiller du inn settingene slik at kun Explorer og Systray er aktive, alt annet bør stenges før du starter FS2000.

Det finnes sikkert også en brukerveilledning inkludert i "pakken".

Lykke til!

Mvh

Olav

[Edited by Olav M. Rønningen 25-06-2000.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...