Stian Nilsen Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Hei. . . Jeg lurer bare på en ting, er det noen av dere som har en guide som sier hvordan jeg skal bruke et kart. Kan det mest grunnleggende, men sliter med å forstå enkelte ting. Kanskje noen kan ta seg ti til å legge et bilde av et Sid/Star kart ut med forklaring til? hadde vært kjempefint, er sikkert ikke bare jeg som sliter med bruken av kart. Alle piloter bruer kart, og jeg vil IKKE være et unntak Siter
Thomas Gundersen Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Jeg laget en forklaring på hvordan du tolker et SID-kart for en stund siden. Håper det er til hjelp: SID-tolking Edit: Linken virker ikke, sjekk mailen din Stian Siter
Stian Nilsen Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Skrevet 18. juli 2004 Okey takk for det Du skjønner det er mulighet for at jeg får noen gammle sas kart manualer fra Lufttransport. . Så nå må jeg kunne bruke disse Edit: Bra forklart Thomas. fikk en litt større helhet i alt nå med alt det som står hva du skal intercepte. Takk Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.