Steinar Grindstein Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg har forjeves leta etter sid/star filer til disse flyplassene til bruk i PMDG. Er det noen som veit kor jeg kan fine SID/STAR kart til disse, og eventuelt andre flyplasser i USA? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg sliter også med å finne utenlandske SID/STAR's til PMDG, hadde vært fint om noen hadde noen internettsider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne Lie Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Gå inn på NAVDATA . Der har de det. De har akurat de filene du trenger. Adressen er www.navdata.at . Ådne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Gå inn på NAVDATA Du må ha så mange takk! Men de sid/star filene som er der for disse to flyplassene holder rett å slett ikke mål! Et eksempel! Jeg la inn den aktive runwayen på KIAH å la i sid jeg skulle fly! Vist jeg skulle flyd den siden måtte jeg ha starta på den andre baneenden. Med andre ord! Velger jeg bane 27 og en sid for den, må jeg starte på bane 09. Å slik skal det jo ikke være. Jeg har lasta ned desn siste samlepakken med alle sid/star filer ifra navdata. Så jeg er up to date. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.