Gå til innhold

Hva gjør alle BA Gulfstream 31 på ENGM?


Arnfinn Trønes

Anbefalte innlegg

Hei, har et lite spm.

 

Flyr BA daglige avganger fra Gardermoen med så små maskiner som Gulfstream?

 

Jeg var på ENGM Mandag morgen, skulle egentlig på sikkerhets / handling kurs hos SGS, men de hadde sånn brått bestemt seg for ikke å ansette flere, slik at vi som var satt opp med kurs dato en mnd. før vi skulle møte opp på Mandag, ble sendt hjem igjen med et beklager....Grrr """"""

 

Men nok om det, på rampe nærmest flyporten stod det parkert tre Gulf 31 med BA farger, hadde vært fint om noen visste litt om hva de gjorde på gardermoen ved 08.30 man.

 

Vennlig hilsen

 

LN-ATR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har et lite spm.

 

Flyr BA daglige avganger fra Gardermoen med så små maskiner som Gulfstream?

 

Jeg var på ENGM Mandag morgen, skulle egentlig på sikkerhets / handling kurs hos SGS, men de hadde sånn brått bestemt seg for ikke å ansette flere, slik at vi som var satt opp med kurs dato en mnd. før vi skulle møte opp på Mandag, ble sendt hjem igjen med et beklager....Grrr """"""

 

Men nok om det, på rampe nærmest flyporten stod det parkert tre Gulf 31 med BA farger, hadde vært fint om noen visste litt om hva de gjorde på gardermoen ved 08.30 man.

 

Vennlig hilsen

 

LN-ATR

 

Gulfstream? - Regner med du mener Jetstream's?

 

Uansett, disse er å se der hver morgen - ihvertfall 2.

 

"Sun Scan" (eller Micro BA som de blir kalt i Servisair) flyr flere ganger daglig til Aarhus, Billund og Aalborg.

 

Den siste er fra "Air Norway" som har slitt litt med tech tror jeg, den har ett par Flesland spottere tatt bilder av på ENBR i Screenshot forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...