Thor Magne Hasselø Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Søndag 27/6 ca kl 14.00 er det planlagt et besøk av Dakota Norway`s DC-3 LN-WND på Kristiansund lufthavn Kvernberget. Det blir muligheter for rundflyging (450 kr for 30 min) påmeldingsliste i resepsjonen til Hotel Fosna. Dette er en sjelden mulighet for oss i dette området.... løp og kjøp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar Hvitsand Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Og som vanlig når noe skjer her på vår kjære Kvernberget, så renner forumet over av svar..... Skal hvertfall avgårde å ta en titt , medbringende kameraet mitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Og som vanlig når noe skjer her på vår kjære Kvernberget, så renner forumet over av svar..... Trenger ikke svare på dette da, er jo en ren infomelding . Men for den som har anledning, kan en flytur med denne vakre sølvdamen virkelig anbefales. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Magne Hasselø Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Skal hvertfall avgårde å ta en titt , medbringende kameraet mitt. Dersom det ikke blir nok deltakere til rundtflyging så blir det kansje ikke så mye å se på... . Og tenk på de nærbildene du får når du kommer helt innpå maskinen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.