Ken-Robert Bjørkli Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Noen som vet av noen oversiktlige bilder av Værnes lufthavn.Helst av nyere dato.Trenger disse pga jeg har ett lite prosjekt med denne i Fs9.Tenkte å lage til inngjerdingen rundt om og andre detaljer.Hadde vært fint med en link. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Trodde NA teamet haddet tatt seg av denne jobben, synes den har blitt ganske detaljert. Men jeg tror nok at det finnes noen gode oversiktsbilder av flyplassen på www.airpics.com eller www.airliners.net . Hvis ikke kanskje jeg kan samle noen bilder neste gang jeg er oppe i det blå. Siter
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Skrevet 26. mai 2004 Joda Ivar NA teamet har gjort en utmerket jobb med Værnes og alle de andre norske flyplassene i den siste pakken deres.Men jeg hadde lyst å pynte litt ekstra på Værnes som forøvrig er min favoritt Nr1! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Jeg tenker jeg melder meg inn i den klubben, Værnes er helt klart landets beste "storflyplass". Men jeg synes Røros og Fagernes/Lerin er meget bra laget også! Men tilbake til temaet, vi skal se om vi får skaffet noen bilder. Forøvrig så kan jo du også bare sykkle deg en tur rundt flyplassen? Siter
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Skrevet 26. mai 2004 Høres flott ut..Men noen sykkeltur tror jeg det blir ikke blir med det første..hehe Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.