Gå til innhold

AFIS...


TOS

Anbefalte innlegg

Sliter litt med å få STU rating. Hvor melder jeg meg inn? Har lest å kikka litt, og har forstått at man skal inn på denne sida her http://www.vaccsca.org/ og logge inn og da skal man kunne melde seg inn for å få STU rating. Er jeg på riktig spor? Problemet når jeg er på den sida er at jeg ikke får logga meg inn osv. ""

 

 

Var visst ikke medlem "" Så til dere andre som kanskje går i samme felle som meg, så må dere være medlem i vaccsca!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Er du medlem i Sca vACC,(og selvsagt har en CID fra Vatsim) så skal du ha fått ett passord.

 

Hvis du ikke har passord, og er registrert under members på Scandinavian vACC er det bare å klikke der det står

I have forgot my password - Ett nytt passord sendes til din e-mail adr. som du oppgav når du registrerte deg.

Følg informasjonen i den e-mail du mottar, og du skal komme inn. Du kan deretter forandre passordet til ett enklere ett om du ønsker.

 

Fortsatt problemer kontakt Scandinavian vACC Membership accsca12@vaccsca.org

 

Er det andre ting Dere ikke helt forstår eller bare ønsker svar på ta kontakt med Scandinavian vACC Staff, vi er der for Dere folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får aldri svar på mail "" Når jeg prøver å logge meg inn står det "Not Authed". Skal registreringa mi godkjennes eller.no, og tar evt. denne prosessen lang tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alexander.

 

Etter det jeg har forstått så må du godkjennes ja, hvor lang tid dette tar er jeg usikker på... tror nepp dette tar lengere en 1 uke.

 

tja... sidan eg la meg in nder har det no gått langt meir enn ei veke... faktisk fleire veker utan at eg hugsar antal nett no... kjem ikje inn. "Not authed" står det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...