Ivar Skaugstad Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Hei igjen folkens! Da har Gutta På tur vært i skyggen, iallefall for en liten stund. Nå nærmer påsken seg med stormskritt, og jeg har min formening om at det er klart for nok en tur for Gutta På Tur! I den sammenheng har jeg laget en liten spørreundersøkelse for å finne ut hva dere som piloter ønsker, og hvordan vi skal legge opp turene våre. Vi håper derfor at du tar deg litt tid til å sette deg inn i spørsmålene, slik at vi får gjort det beste for pilotene! På forhånd, takk på vegne av Gutta på Tur. På det første spørsmålet skal det stå "Synes du Gutta på tur er et bra konsept?" På et spørsmål lengre ned, skal det stå "Ønsker du å fly over Atlanteren til USA?" Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Skrevet 20. mars 2004 Ser at undersøkelsen er godt i gang, og ikke gi dere der folkens, vi vil ha så mange besvarelser som mulig! Jeg har forøvrig lagt merke til at det er litt interesse rundt området VFR flygning, akkurat denne type flygning går litt imot det vi i Gutta på tur står for, men det er jo alltids godt med en forandring mener jeg! Jeg har har ennå ikke avgjort om det bare blir VFR tur, bare IFR tur eller begge deler i påsken, men jeg må snakke litt med Julian før jeg bestemmer meg, skal tross alt være til han i Oslo i første del av ferien! Jeg hadde hatt et ønske om at dere la ut noen argumenter for og imot en VFR tur i Norge, slik at vi kan få bestemt oss. Noen argumenter rundt området om vi skal bruke en multiplayer game eller om vi skal fly på VATSIM hadde også vært flott om dere tok med! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.