Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 5. mars 2004 Premium Medlem Del Skrevet 5. mars 2004 SJEKK HER NY SOFTWARE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hvorfor fly på FPI med 3 ATC'er i hele verden når du kan fly på VATSIM med mye mye mer trafikk hmm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 FPI er nok ikke et alternativ for meg, men programvaren må jeg si var noe som fikk min oppmerksomhet. Men vi får håpe at VATSIM kommer med en ny programvare snart som gjør det mulig å se glatte bevegelser på andre fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 FPI er nok ikke et alternativ for meg, men programvaren må jeg si var noe som fikk min oppmerksomhet. Men vi får håpe at VATSIM kommer med en ny programvare snart som gjør det mulig å se glatte bevegelser på andre fly. Squawkbox3(?) blir visst mye bedre på akkurat det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 FPI er nok ikke et alternativ for meg, men programvaren må jeg si var noe som fikk min oppmerksomhet. Men vi får håpe at VATSIM kommer med en ny programvare snart som gjør det mulig å se glatte bevegelser på andre fly. Squawkbox3(?) blir visst mye bedre på akkurat det. Det var akkrat det jeg hadde i tankene, det skal vistnok være en stund siden vi har hørt noe mer om Squawkbox3.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.