Gå til innhold

"Gutta På Tur" trenger DIN mening!


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Som sikkert flere av dere har fått med dere, så har jeg og Julian Barratt-Due startet noe som heter Gutta På Tur.

Med god hjelp fra dere piloter og Marcus Lund Osdal som har stått for arbeidet på hjemmesiden vår ( www.guttapatur.tk ) har vi klart å utvidet oss en del siden den første turen ble gjennomført i Julen 2002!

Men nå trenger vi din hjelp, slik at vi kan ble enda bedre, og kanskje utvide oss enda litt til?

 

Vi har som dere sikkert alle vet basert oss på charterturer, fra Norge til syden.

Og disse turene ble som oftest gjennomført i ferier, men jeg har den mening om at dette kanskje er litt skjeldent?

Kom da med den ide, kanskje vi skulle utvide opplegget vårt litt, kanskje vi skulle arrangere litt kortere turer?

Da tenker jeg på turer som Gardermoen - Trodheim, eller Gardermoen - Heathrow for den saks skyld.

Og kanskje ha turene litt mer frekvent?

Vi trenger derfor din mening om hva du vil at Gutta På Tur skal bli, og hva vi skal tilby.

Legg derfor gjærne igjen en stemme i pollen under, og kanskje du har anledning til å fortelle noe annet du har på hjertet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt ening med deg Øystein!

Det er ikke av ren tilfeldighet at vi har flydd til Madeira og Samos.

En vil jo velge en destinasjon som byr på en utfordring, derfor liker jeg ikke de større flyplassene så godt, selv om de kan by på trafikkal utfordring.

Det blir for kjedlig approach, så jeg velger destinasjon etter hvor spennende destinasjonen er! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...