Julian Barratt-Due Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Heisann! Nåe jeg passerer et sted mellom FL220 og 240, mister jeg fart og vinden endrer rettning... Noen som vet hva det er for noe? Hvis jeg flyr eastbound, da får jeg høyere fart i steden for mindre fart... Dette skjer hver gang jeg passerer mellom FL240 og 220, både på climb og decent... Takker for svar! Noen som forressten vet fasiten på hvordan man kan re-connecte kun SB, og flyene forsvinner, og alt blir som "første gang" man connected? Skjer alltid at jeg har noen fly som bare henger i lufta hvis jeg kun re-connecter SB... Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 For ta det første spørsmålet ditt så tror jeg det ligger et værskille på ca FL230. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.