Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er galt? Når jeg har tatt opp med fs lyd så er den grei som rå,men da så alt for stor.Når jeg da har fikset den til whv,hakker og henger den og flimrer noe grusomt.I whv format drar også lyden ifra så den er ferdig før filmen.I mpg format flimrer og hakker det også en del,men lyd og bilde følges ihvertfall ilag. """"""

Skrevet

Ikke et svar på spørsmålet ditt da men... når jeg tar opp med fraps i fs9, så hakker det noe grusomt hele tiden! ligger på 0.5 fps, og med en gang jeg slår av opptaket går det rett opp til 20 - 40 fps!

Pentium 4, 2.6 Ghz

512MB RAM

Sapphire Radeon 9700PRO SE

Skrevet

Jeg får den av en eller annen grunn,kun til å fungere i fs2992.I fs9,vil den ikke ta opp?!? og i fs2002 så varierer det noe med fps,men ligger som regel rundt 25-30med den gamle demoen uten lyden fr fs.Med den nye der du kan få med lyden varierer det fra vel 40 og ned i 1!!??!

Skal innrømmes at jeg har alt stående på fullt. """"

askinprofil:

AMD Athlon XP2600+

2.8GHz

1.00 GB RAM.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...