Gå til innhold

Har fortsatt problemer med å få til å repainte.


John I. Hansen

Anbefalte innlegg

Et bedre program (syns eg då [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]) er "texture converter". Med dette programmet kan du åpne ALLE texturene PÅ EN GANG.

Er ikkje sikker på om det er bare *.af-filene som inneholder maling til flyene, men eg er ganske sikker på at ALLE filene i texture-katalogen er maling.

For å speilvende tekst, kan du bruke f.eks paint. Då må slå ei "merkeramme" rundt teksten, trykk CTRL+R (vend/roter) og velge vend vannrett.

------------------

Hilsen

LimaNovember-SierraTangoHotel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forsatt problemer med å få til å repainte fly og helikopter. Jeg bruker Tex Bmp for å konvertere af filene om til bitmab bilde filer. Etter jeg har tatt å repiantet det,så har jeg kovertert filene til r.8 filer som jeg har skrevet om til af filer slik som det skal gjøres. Problemet er det at det henger fortsatt noe av den gamle fargen tilbake på flyet/helikopteret som jeg ikke klarer å få fjernet etter som jeg ikke finner ut hvor den ligger. Er det andre filer uten om af filer som må konverteres eller om skrives for å få det til å fungere etter en har repaintet. Jeg har også restartet simulatoren og det samme med Pc'n min uten å lykkes. Jeg finner heller ikke ut hvordan jeg skal få tekst og regnr speilvent på dene ene siden for å få det til å se likt ut på begge sider. Hvis noen kan svare meg nokså fort så hadde det vært fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...