Stian Nilsen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hei hei, kan jeg logge meg på ATC å være Observer, uten å ha bestått noen form for Test? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Du kan logge på som Observer, men som navnet tilsier så kan du kun observere, ikke yte noen form for service. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Okey, hva laster jeg ned da? Pro controller? eller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ja, eller som jeg foretrekker: ASRC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Okey, så jeg kan bruke begge deler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Kristiansen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ja, en av de selvsagt, men 1.mars 2004 da er Pro Controller en "saga blot" på Vatsim sine servere - Da er det bare å ta farvel med en "trofast sliter" gjennom flere år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Sukk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.