Ivar Skaugstad Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Hei igjen folkens! Jeg vil bare får gleden av å fortelle at vi har oppdatert siden, og Marcus har lagt mye jobb inn i dette og selv er jeg strålende fornøyd! Du fortjener masse ros for det du har gjort her Marcus!! Men til hovedpunktet, som sagt har vi oppdatert siden, og det skal nå være mulig å logge de timene du fløy sammen med oss nedover og evt. oppover fra Madeira! Hvis det er noen som lurer på når neste tur blir, så skal vi prøve å få det til iløpet av vinterferien, kanskje det blir en av aktivitetene på et Flightsimlan som blir diskutert her? På gjennsyn! www.guttapatur.tk Siter
Marcus Lund Osdal Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Hei igjen!! Takker så mye for det Ivar.. Men en ting vil jeg ha klart: Det er ikke bare meg som står bak dette, jeg har nemlig fått MASSE hjelp av Stig Harald Ådland (også registrert her på forumet) til å lage "koden" til dette systemet Men dere som var med til LPMA: Dere må huske å registrere turen nedover og oppover! Her er forresten den ekte URL'en: www.buz.no/guttapatur_v3 Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Jepp Marcus! Utrolig bra jobba! Dette skal du ha ros for! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.