Lars Frederiksen Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg har installeret Squawbox mm efter instruksen på dette website http://www.fspilotguy.tk/ og har desuden fulgt instruktionen samme sted vedr opstart af SB mm. 1. Start SB Relay 2. Start FS2004 - ved en gate 3. Åben FS2004 multi-player window og join en Session kaldet "SBRelay - FS2004" Det er i pkt 3 det går galt. Jeg har prøvet anbefalingen om at indtaste IP-adressen 127.0.0.1 i IP-feltet, vælge Host og trykke OK, disconnecte igen og forsøge endnu en gang men intet hjælper. Det mest underlige er fakstisk at det lykkedes mig et par gange i starten, men nu fungerer det ikke mere. Jeg har diabled min Norton Internet Security. Er der nogen der har løsningsforslag? Venlig hilsen Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Prøv å trykk "search" gjentatte ganger,vær klar med å "klikke" på SbRelay når den dukker opp i seassion.Så rett ned å "joine" Du skal ikke hoste Har hatt de samme ploblemene som du,og det som jeg beskriver ovenfor funket for meg. Merkelig,etter ei stund med denne teknikken så kommer SbRelay opp med en gang når jeg conecter multiplayer. Kansje SbRelay må "varmes" opp i multiplayer ei stund..hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.