Gå til innhold

SBhost.dll og FSUIPC.dll loadning

Lars Frederiksen

Anbefalte innlegg

I min installation af programmer til online flyvning mhp VATSIM skal SBhost.dll også installeres. Det går fint. Man får et råd om at ændre FS9.CFG og tilføje disse to linjer....

[OldModules]

HostSB.dll=1

Selv om jeg har gjort dette korrekt og gemt FS9.CFG får jeg stadig denne fejlmeddelelse når jeg starter FS2004 op.....

ERROR - FS9

Flightsimulator has detected potential incompatible aircraft or software.

File: SBhost.dll

Do you want to load this software? Click No to disable this software.

Det samme gør sig også gældende for FSUIPC som jeg har fået registreret. Man kan naturligvis godt klikke "Ja" to gange når man loader FS2004 ind, men det var da rart at være fri for.

Er der monstro en løsning på dette lille problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mit Modules-bibliotek indeholder disse 2 nye filer...

- HostSB.dll

- FSUIPC.dll

I min FS9.cfg fil har jeg tilføjet disse linjer.....

[OldModules]

HostSB.dll=1

FSUIPC.dll=1

Jeg kom fejlagtigt til at skrive at fejlmeddelsen gjaldt SBhost.dll. Undskyld - det var en skrivefejl "". Der står faktisk HostSB.dll

Det er vel OK at palcere tilføjelsen...

[OldModules]

HostSB.dll=1

FSUIPC.dll=1

sidst i FS9.cfg-filen?

Venlig hilsen

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvede og slette, det hjalp ikke. Så fandt jeg ud af at jeg havde 2 fs9.cfg filer, men med forskellig status nemlig hhv status som CFG-fil (den rigtige) og Tekst-dokument (den forkerte), og det var den sidste jeg havde foretaget ændringerne i. ""

Nu mangler jeg blot at få min Squawbox til at finde Flight Simulator's multiplayer session. Det er lidt ustabilt.

Tak for hjælpen

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...