Lars Frederiksen Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 I min installation af programmer til online flyvning mhp VATSIM skal SBhost.dll også installeres. Det går fint. Man får et råd om at ændre FS9.CFG og tilføje disse to linjer.... [OldModules] HostSB.dll=1 Selv om jeg har gjort dette korrekt og gemt FS9.CFG får jeg stadig denne fejlmeddelelse når jeg starter FS2004 op..... ERROR - FS9 Flightsimulator has detected potential incompatible aircraft or software. File: SBhost.dll Do you want to load this software? Click No to disable this software. Det samme gør sig også gældende for FSUIPC som jeg har fået registreret. Man kan naturligvis godt klikke "Ja" to gange når man loader FS2004 ind, men det var da rart at være fri for. Er der monstro en løsning på dette lille problem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Legg merke til hva du har skrevet i cfg-filen din og hva meldingen sier. I cfg-filen har du skrevet HostSB-dll mens meldingen sier SBHost.dll. Du må sjekke at du har rett dll-fil lagt i modulsmappa, nemlig hostSB.dll og ikke SBHost.dll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Frederiksen Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Mit Modules-bibliotek indeholder disse 2 nye filer... - HostSB.dll - FSUIPC.dll I min FS9.cfg fil har jeg tilføjet disse linjer..... [OldModules] HostSB.dll=1 FSUIPC.dll=1 Jeg kom fejlagtigt til at skrive at fejlmeddelsen gjaldt SBhost.dll. Undskyld - det var en skrivefejl . Der står faktisk HostSB.dll Det er vel OK at palcere tilføjelsen... [OldModules] HostSB.dll=1 FSUIPC.dll=1 sidst i FS9.cfg-filen? Venlig hilsen Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 I min fs9.cfg har jeg ingen av de delene skrevet og jeg får ikke feilmeldinger. Prøv å ta dem bort og se hva som da skjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Frederiksen Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg prøvede og slette, det hjalp ikke. Så fandt jeg ud af at jeg havde 2 fs9.cfg filer, men med forskellig status nemlig hhv status som CFG-fil (den rigtige) og Tekst-dokument (den forkerte), og det var den sidste jeg havde foretaget ændringerne i. Nu mangler jeg blot at få min Squawbox til at finde Flight Simulator's multiplayer session. Det er lidt ustabilt. Tak for hjælpen Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.