Per-kristian Jensen Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Noen som blir med og flyr Norge rundt på MPen til FS.no? ip er 217.8.141.88 samme ip for RW. Når jeg mener Norge rundt så mener jeg småflyplassene også så det blir både flyving med 737 og småfly. Pga. at F50 er tatt ut av drift hos Braathens så går jo ikke det. Siden noen av rutene ikke blir ruter som er satt opp her. håper noen vil bli med. Vi begynner i sør altså ENCN og flyr langs østakysten og senske grensa. Kansje ta en tur innom Arlanda også. På de turene der det går så bruker vi 737 fra Braathens. Er det noen som sitter med FS2002 som kan være ATC? program finner du på www.flightsim.no og i filbibloteket. post her eller send mail hvis du er inntresert. flyturene blir i forskjellige legs og vi prøver og være så ekte som mulig. Altså nåtr vi parkerer 737en for og bytte fly til Småfly så er det som om at vi bytter crew på 737en og den flys til neste flyplass der den kan brukes. Screenshots blir det selvfølgelig. Håper noen blir med hilsen Per-kristian Jensen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 ingen som gidder? nå har jeg "leid" en Piper Mirage som står på Torp nå og skal flyges til nermeste flyplass der jeg trenger den. skal planlegge ruta nå men tror at den kommer først i morgen. Skal til flyplassen nå klokken 21:00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Kanskje en idè å vente i litt mer enn 10 minutter!?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Han gjorde jo det... Han venta 13minutter, og det er jo litt mer enn 10minutter.... Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Sorry Lars, er for trøtt og utslitt til å se humoren i det der . Kanskje i morgen en gang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.