Gå til innhold

Kjølevifte kaputt..?


Åge Olsen

Anbefalte innlegg

Det minner om en sint humle som kke kommer ut...

Etter et kirurgisk inngrep er diagnosen klar: Klølevifta på TNT Ultra 2 ....Kan jeg bruke maskinen eller bør jeg snarest slå den av, står det om livet til pasienten.?

Noen med samme kort som har opplevd samme..?

Er det garanti på dette 6-7 mnd. gamle kortet..?

------------------

Åge Olsen, Molde

atcc@molde.online.no

http://home.sol.no/~ageolse" TARGET=_blank>FlightSim Startup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Åge!

Jeg har en mistanke om at du fortsatt kan bruke kortet, dersom du ikke overklokker det.

Likevel, det vil kanskje korte levetiden uten vifta, og det kan jo være at det ikke fungerer skikkelig i 3D.

Jeg måtte nylig levere inn mitt kort av samme typen. Dette kunne ikke repareres, så jeg fikk et nytt.

Ditt problem er derimot sikkert en smal sak å fikse, så du kan nok trygt levere det inn til reparasjon.

Tror kortet har 1 års garanti (er ikke dette i følge norske lover?).

Lykke til med problembarnet!

 

------------------

Bjørn O.

henjum@online.no

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vi hadde en diskusjon om kjøleviftene på disse kortene for en stund siden [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]

Jeg hadde akuratt samme problem på samme kortet for noen måneder siden (den begynte og hyle og skrike værre en vondt), jeg tok den opp og smurte med littegrann BOSCH plastfett og problemet var løst.

Vennlig hilsen

Tarjei Lundarvollen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...