Gå til innhold

Autopilot i FS2002


Frank Holm

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er helt ny i forumet. Jeg har både fs 2000 pro og 2002 pro. I 2000 er det enkelt, synes jeg, å stille inn autopiloten. Jeg har foretatt mange vellykkede flyvninger med den. I 2002 derimot har jeg problemer med å stille inn autopiloten. Hvor finne jeg en lettfattelig beskrivelse. Hilsen Frank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit Frank.

Det skal ikke være noen forskjell på autopilotene fra FS2000 til FS2002 så sant vi snakker om samme flyet.

737-400 panelet i FS2000 har samme funksjonene i FS2002, det samme gjelder de fleste andre fly som er felles for de to FS utgavene.

Prøv og forklare litt mer detaljert hva går galt med autopiloten i FS2002, så skal vi prøve og hjelpe deg.

 

Se her: http://www.flightsim.no/file/FS2002_-_Diverse/Diverse_filer/

Her finner du en tutorial for autpiloten på 747-400 og en innføring i ILS flyging.........lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kanskje litt upresis. I fs2000 stiller jeg inn autopiloten via menylinjen aircraft/autopilot og ved bruk av gps. Så langt jeg skjønner må jeg i 2002 bruke instrumentbord og tastatur. Stemmer ikke det? Derfor lurte jeg på om det finnes en lettfattelig oppskrift. Nå har jeg lastet ned oppskriften for boeing 747 som jeg fikk tips om fra Rolf Kenneth og skal prøve den når jeg kommer hjem.

 

Hilsen Frank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...