Daniel Eliassen Skrevet 16. september 2003 Skrevet 16. september 2003 Jeg fikk for et par dager siden dette problemet Jeg kommer meg rett og slett meg ikke ut på vatsim lenger. Jeg tror problemet er den nye brannmuren. Noen som hvet hvilke porter sqawkbox bruker Siter
Daniel Eliassen Skrevet 17. september 2003 Forfatter Skrevet 17. september 2003 Imgen som hvet noe Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 17. september 2003 Skrevet 17. september 2003 Vel, jeg har ikke så mye peiling på brannmurer og slik, men har du prøvd å re-installere Squawkbox? En re-installasjon hjelper som regel, så det er det eneste jeg kan annbefale. Siter
Torfinn Nome Skrevet 17. september 2003 Skrevet 17. september 2003 Jeg tror problemet er den nye brannmuren. Noen som hvet hvilke porter sqawkbox bruker Port 6809. (Eller den du får under "Advanced"-knappen når du velger "Connect".) -- Torfinn Nome, SVA779/NOW1191/LN-TNO Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.