Ivar Skaugstad Skrevet 4. september 2003 Skrevet 4. september 2003 Hei, da er programmet for "Flyplassenes dag" i regi av Avinor lagt ut. Jeg har da kun "fordypet" meg i Trondheim Lufthavn Værnes sitt program, som ser slik ut: Program lørdag 6.september kl 11-16 Omvisning i nytt tårn Utstilling av brannbiler og annet utstyr Skumlegging Historisk "vandring" med buss Utstilling av bakkeutstyr og "Thomas-tog" med traktor og vogner Norwegian: Static display, Boeing 737-300 Flyutstilling og flyrundturer v/flyklubben Acro-oppvisning med SAAB Safir Modellflyklubb Utstilling og turer med helikopter Tankbil Salg av mat/drikke Gratis parkering Inngangspris: kr 20,- (maks. kr 100,- per fam.) Da ønsker jeg alle sammen hjertlig velkommen, og hvis noen kanskje har lyst til å slå av en prat så kan det tenkes at jeg sitter i "brakka" til Værnes Flyklubb. Siter
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 Koster det ikke mer enn 20,- Det koster vell mer om man skal være med på noen aktiviteter. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.