Tor Erling Olsen Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Hei. Finnes det ingen servere for FS04? Er det kanskje noe tilleggsprogram jeg må legge inn for å kunne logge meg inn på en slik server? Hilsen en irritert Tor Erling Olsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Du kan jo logge deg på vatsim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Erling Olsen Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Jeg prøvde å logge meg inn på en av de serverne som var der. Men finner ingen når jeg legger in ip i FS04. Forstår ikke hvorfor.... Jeg er også medlem av vatsim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Ta en titt her: http://www.geocities.com/dweese2001/ Du er nødt til å gjøre dette for å koble til vatsim med FS2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Erling Olsen Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Dette funker dårlig... Er det virkelig så vanskelig for å fly litt multiplayer? Hvor finner jeg en ABC for dette? Må ha det ellers klarer ikke jeg det. Jeg er da for F.... ikke en rakett forsker. Tor Erling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Hvis det er oppkoblig til Fs.no sin multipayer server,så funker den bare med FS-02 nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.