Gå til innhold

Sensibilitet i CH Pro Pedals

Lars Frederiksen

Anbefalte innlegg

Hejsa!

Jeg anvender CH Po Pedals USB og har netop investeret i FS2004. Jeg synes Det er svært med indstilling af pedalernes sensibilitet med hensyn til rudder (sideror). Det er lige meget om de står på max eller min så er de extrem sensible, blot et lille tryk på pedalen giver en voldsom virkning. Hvis man ser siderorerne udefra virker reaktion ok, men virkningen af pedal f.eks i et drej (turn) er voldsom. Er der nogen som har erfaring med pedalerne?

Lars - DK ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mine innstilt på max, og det gir omtrent den følsomheten som finnes i ett virkelig småfly. Trenger så vidt å være borti før kula fyker ut, og lite trykk for å holde koordinerte svinger. Vet ikke om du har noe erfaring fra virkelige småfly, men sensitiviteten var langt høyere enn jeg kunne ha drømt om på forhånd.

Men rorbruk vs bakkekontakt (friksjon) henger ikke helt på greip i FS9. Så ikke forvent allverden her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...