Asbjørn Smevik Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Er det noen som har mulighet å sende meg en driver til microsoft force feedback 2. Er desperat! Har ikke fått flydd på over 1 mnd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ishtiaq Khushi Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Den finner du hos Microsoft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjørn Smevik Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg har prøvd å laste ned driver fra microsoft sin hjemmeside, men nar jeg prøver å legge den inn får jeg bestandig besjed om at jeg først må instalere programvaren som var med joysticka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norvald Oslvold Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Er dette Windows XP , 98 eller 2000? Er det USB eller Joystick tilkobling? Med windows XP og USB skal det ikke være nøvendigmed noen ekstra driver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjørn Smevik Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Skal ikke si det for sikkert, men jeg mener ganske sikker at det er en USB-tilkobling. Jeg kjører windows 98 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norvald Oslvold Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Usb tilkoblinger er en liten flat plugg ca 1cmx3mm Systemet skal automatiskoppdage enheter som er tilkoblet via en slik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjørn Smevik Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Da er det en USB-tilkobling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 win98 støtter vel ikke USB rett ut av boksen. Tror du må laste ned USB drivere for win98. Jan Roar Rød Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norvald Oslvold Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Fulgte det ikke CD med stikka? Jeg har en..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norvald Oslvold Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Finnes her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjørn Smevik Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg hadde cd-til stikka. Men min mor har tydeligvis rydda på rommet(som ikke akkurat er ryddig:)) å da har antageligivs cd-en og alt "tilbehør" blitt med i samme slengen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjørn Smevik Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Håper noen har en driver til meg. Føler jeg har prøvd alle driverne jeg har funnet av sidewinder nå, men ingen virker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.