Harry Tiller Skrevet 7. februar 2000 Del Skrevet 7. februar 2000 Jeg har lastet ned et nytt panel, men EFIS display. Det er jo kjekt, men hvordan i all verden får jeg matet noe data inn i dette displayet???? Når jeg slår det på vises bare en svart skjerm. Det er ikke så kjekt. Trodde dette skulle gi med SID og STAR og alt mulig jeg. Mangler jeg software eller bare kunnskap? Please enlight me..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Tore Duås Skrevet 7. februar 2000 Del Skrevet 7. februar 2000 Hei Harry! Hvis jeg ikke tar helt feil er det meningen du skal plasser EIFIS displayet der hvis du har Efis98 eller EFIS 2.5 Det er altså ikke et panel med innebygget EFIS panel, da måtte jo også alle navaid ligget med.. ------------------ Mvh Svein Tore Duås SK317 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harry Tiller Skrevet 8. februar 2000 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2000 Jeg plasserte EFIS-displayet fra FMS i SB inn i dette panelet. Kan ikke bruke knappene for EFIS-display i panelet, men kan bruke knappene i SB for å kalle opp dette. Nå har FS98 blitt en ny opplevelse. ------------------ LN-HRT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.