Gå til innhold

Husk sommertreffet tirsdag i Oslo


Anbefalte innlegg

Kom og hils på andre simmere over en halvliter eller annet dugg/diggbart:

 

Da er det en ære å invitere til møte i Oslo tirsdag 24. juni kl. 1800. Værmeldingen tilsier at vi likegodt blir innendørs og da på Amerikalinjen ved Trafikanten, Oslo S. Det settes opp skilt med "FS" på bordet (mest for at utover kvelden kan det være vanskelig å finne tilbake til hvor man satt..nevner ingen navn)

 

For nærmere vei/tog/bane/trikke beskrivelse med adgang til establisementet - kontakt meg.

 

Vel møtt alle som måtte ønske det!

 

 

Se også opprinelig post

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amerikalinjen opererer med 20 års- grense (selv om web siden sier noe høyere) Grensen er der fordi baren har alle rettigheter. Jeg kan ikke gå godt for hvordan de praktiserer dette men erfaringen min er at legitimasjon må vises i døra i helgene og ved sene nattetimer i baren hvis de er i tvil om alderen din. Sagt med andre ord vil det ikke være noe problem å bli med, men om du får nyte alkohol kan jeg ikke svare deg på dessverre. Men det kan da være like interessant allikevel! Håper du kommer.

 

mvh

Bernt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...