Julian Barratt-Due Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Heisann! Jeg planlegger en flight til LOWI-Innsbruck sammen med Ivar Skaugstad, LOWI har jo en av de vanskelige innflygningene så derfor trenger jeg kart, men denne beskjeden får jeg når jeg skal hente kart fra VACC-SAG: Unluky ! ''is not authorised to link to these pages !!! Go and create some pages yourself and stop copying other peoples work! Noen som vet hvor jeg kan få tak i kart for Innsbruck? Eller er det noen som kunne sende meg en pakke med kartene for Innsbruck? Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Grønnestad Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg skulle gjerne hatt de samme kartene. Gi beskjed dersom du finner ut av hvordan du kan få tak i dem. Mvh Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hei! Jeg har noen kart for LOWI på Jeppesen'cd.. Intresert? VBX161 NOW966 ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Her finnes det en chart pakke for LOWI Innebruck! http://www.firwien.at/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.