Gå til innhold

realtime?


Espen Sandvik

Anbefalte innlegg

hei

 

jeg lurer på et par ting. Når jeg skal ut og fly på vatsim, kan jeg stille inn simmen på hvilket tidspunkt i døgnet jeg vil? Eller må det være "realtime". Ble litt usikker på dette da jeg så at man stiller in tiden som det måtte passe seg på online serveren.

 

Også var det været. Når jeg logger meg på laster simmen ned riktig vær da? sånn at jeg og atc har like forrhold? eller gjelder det og laste ned realweather først?

 

på forrhånd takk for hjelp!

Espen ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer på et par ting. Når jeg skal ut og fly på vatsim, kan jeg stille inn simmen på hvilket tidspunkt i døgnet jeg vil? Eller må det være "realtime". Ble litt usikker på dette da jeg så at man stiller in tiden som det måtte passe seg på online serveren.

Det er ingen regler for hvilkn tid du selv skal ha på simulatoren. ATC kan ikke sjekke dette, dessuten har det ingen innvirkning på andre simulatorer enn din egen.

 

Også var det været. Når jeg logger meg på laster simmen ned riktig vær da? sånn at jeg og atc har like forrhold? eller gjelder det og laste ned realweather først?

Saken er den at SquawkBox automatisk laster ned det været som er sist registrert på den serveren.

Dette er akkurat den samme være informationen ATC sitter med. Her kan du se de siste vær rapporter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...