Aleksander Rønning Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Jeg henviser til denne tråden,fra Hardware.no forumet,der jeg,ikke helt uventet er Aleks_r. Her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Huff. Det var synd. Har du ordnet RAMen nå ? Har du reiseforsikring så kan du få pengene igjen tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Ja,Pappa hadde en 512 Mb DDR Ram brikke liggendes,som jeg fikk,så det løste seg,men det er jo kjedelig uansett.. Og reiseforsikring har jeg desverre ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Og reiseforsikring har jeg desverre ikke.. Det må du sikkert ha. Spør foreldrene. De pleier å ha sånn familieforsikring. Vi har det i Vesta (ReiseEkstra Pluss eller hva det heter for noe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Ja,dessuten er det flaks at de "bare" tok RAM'en.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Gjerstad Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Noen knabbet soveposen min også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NN Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Noen knabbet soveposen min også.. pøh.. du glemte den sa du jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Gjerstad Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Noen knabbet soveposen min også.. pøh.. du glemte den sa du jo Ja, men når jeg tenker meg om så er den knabbet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NN Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Noen knabbet soveposen min også.. pøh.. du glemte den sa du jo Ja, men når jeg tenker meg om så er den knabbet.. Klarer du ikke å rooo litttt til ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.