Gå til innhold

Lagging


Ronny Olsen

Anbefalte innlegg

Heisann

Har endelig fått knota meg inn på vatsim, utrolig artig med så mange andre piloter online.

Men når jeg spotter på andre fly feks under landing har dem en tendens til lagging.(dem flytter seg hakkete i luften) Er det noen patcher som må installeres? Jeg logger meg på den servern som har lavest latency, 90-100 ms og bruker enkel isdnlinje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det desverre bare. Har oppdaget av laggingen er værre med ADSL enn med ISDN. Har vel noe med at den kanskje prøver å oppdatere fortere enn den mottar signaler. Derfor spretter dem ganske så mye mer rundt om kring med ADSL'n.

 

Selve "laggen" kommer vel av at det er så sinnsykt mange folk som flyr der, og at alle serverne er koblet sammen i et nettverk (via internett da, ikke lokalt). Så da er det rimelig forståelig at det tar så lang tid før du mottar signalene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...