Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! har lastet ned norway ap 8,norway airports.Og der er mye bra så en får ett bedre visuelt bilde.Men jeg har en liten hake som er litt frustrerende.Jeg er fra Troms og i Tromsø har dem fått med kvaløybroa,men den som er landemerket,selve tromsøbroen,den mangler.Det er ikke noen som er flink med og lage slikt som vurderer og få rettet på dette,sånn rent synsmessig sett.Fant osåen feil i Stavanger lufthavn.Jeg trillet flyet bortover mot en hangar som sto litt utenom for seg selv,og plutselig sa det smasj,og flyet dumpet i etthull(flyet sto midt på taksebanen)

Skrevet

Hehe, så nå er du skuffet?

Man kan jo ikke forvente at et slikt flott freeware scenery kan være HELT feilfritt.

Det er ikke mye jeg kan gjøre for deg, men det du kan gjøre er å poste et innlegg i dette formumet, hvorav dette formumet omhandler akkurat problemet ditt..

Lykke til!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...