Gå til innhold

MS SideWinder Force Feedback Pro; Noen som har pcispace.exe ligende på maskinen ?


Ole Morten Haaland

Anbefalte innlegg

I dag kjøpte jeg MS SideWinder Force Feedback Pro, og gleda meg til jeg kom hjem. Jeg har enSiemens PC, og den visste jeg trengte en liten fil fra Internett, som heter pcispace.exe, for å få stikka til å virke. Så jeg gikk inn på Internett, og fant siden med fila på. Problemet er bare det at det er umulig å laste den ned.

Hvis det tilfeldigvis er noen som har pcispace.exe liggende på maskinen, MAIL DEN TIL MEG !!!!!

ole_morten@x-stream.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. den har aldri spurt etter noen pcispace.exe her, pleier alltid og bare kjøre inn driveren jeg (jeg har hentet ned nyeste versjon av driveren ifra MS sin webside da, det kan være lurt) og den pleier og være fornøyd med det [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]

Vennlig hilsen

Tarjei Lundarvollen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...