Kenneth Sivertsen Skrevet 11. februar 2003 Skrevet 11. februar 2003 Et NYTT program om luftfartskontroll . (meget bra!!) Siter
Kenneth Sivertsen Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Skrevet 11. februar 2003 OK, Discovery går litt foooooort i svingene. Siter
Alexander Erlandsson Skrevet 11. februar 2003 Skrevet 11. februar 2003 måste ses!! det finns inte så många andra TV-program som visar flyg än discovery... Siter
Morten Nelson Skrevet 11. februar 2003 Skrevet 11. februar 2003 Det gikk noe sånn på søndag. Var litt intresant. Siter
Frode Grønnestad Skrevet 11. februar 2003 Skrevet 11. februar 2003 På søndag var det søkk-å-kav av gode programmer om flyging. Jeg fikk ikke med meg det første, men det andre var programmet "Air Traffic Controlling" som var meeeget interessant. Deretter kom "Extreme Machines" som også var interessant. Jeg koste meg i hel forran TV'en...:-) Frode Siter
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 11. februar 2003 Skrevet 11. februar 2003 Ja discovery er en kanal jeg ser mye på, de har mange fine flyprogram. Og de vill ialefall være sikre på at folk får med seg programmene, for de sender en god del i reprise. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.